Čestitamo našim studentima na prestiznoj nagradi!
Studenti oduševili žiri kreativnošću i originalnim idejama
U sklopu Dana komunikacija, središnje hrvatske marketinške manifestacije, sinoć su proglašeni pobjednici studentskog natječaja IdejaXica.
Na natječaj je pristiglo 35 radova, a pobjedničkim radom je proglašen projekt “Erste Superstudent” autora Sanje Cepulić, Lorne Batičić, Maje Dujlović, Ivan Kičinbaći i Dijane Najjar, studenata Ekonomskog i Grafičkog fakulteta iz Zagreba.
Zadatak ovogodišnjeg natječaja bio je osmišljavanje marketinške strategije repozicioniranja brenda za studente Erste Club klijenta Erste&Steiermärkische Bank d.d.. Prema odluci stručnog žirija, projekt “Erste Superstudent” je na najbolji način odgovorio na potrebe studenata ponudom inovativnih usluga prilagođenih njihovom životnom stilu uz zabavnu komunikaciju s kojom se studenti mogu poistovjetiti.
Natječaj nadmašio sva očekivanja
“Erste Superstudent” je projekt koji “štedi”, “voli festivale”, “zdravo se hrani”, “visi na Faceu” i “noćna je ptica” te je prilagođen studentima i njihovim potrebama.
Osim projekta Erste Superstudent, u finale natječaja ušli su projekti “Men in bank-upoznaj svoje nove bankare” te “Beat studentskog bankarstva”, oba osmišljena od strane studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.
“Natječaj IdejaXica nadmašio je sva naša očekivanja. Svi studenti, a posebno oni čiji su radovi ušli u finale oduševili su nas svojom kreativnošću, originalnim idejama i sposobnošću sagledavanja zadatka iz drugačije perspektive.
Svi na praksu!
Njihove inspirativne ideje dokazale su nam da u mladim naraštajima leži velik potencijal te smo odlučili svim finalistima omogućiti praksu u našem odjelu marketinga, a ne samo pobjedničkom timu kako je prvotno bilo planirano. Na taj način im želimo pružiti priliku da steknu profesionalno iskustvo i ostave svoj prvi trag u svijetu marketinga”, izjavila je Nina Pentek, direktorica marketinga Erste&Steiermärkische banke.
Pobjednički rad “Erste Superstudent” će biti u cijelosti ili djelomice realiziran i tržišno proveden od strane Erste banke, a studentima je dodijeljena nagrada u iznosu od 5.000 kuna na Diners kartici. Drugoplasirani rad je nagrađen s 4.000 kuna, a treće plasirani rad s 3.000 kuna.
Sve informacije o Danima komunikacija i dobitnicima nagrada mogu se pronaći na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com.